Subject: TalTechi Eesti Mereakadeemia küsimus
From: "Terje Viertek" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 08:37:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

kui riigiasutuste ja KOV asutuste avalikel veebilehtedel on kuvatud
töötajate ametijuhendid, siis kas

1.

	avalik-õiguslik juriidiline isik (ülikool) võib oma töötajate
ametijuhendeid teha kättesaadavaks asutusesiselt?

	Ametijuhend sisaldab töötaja nime ja töölepingu numbrit - kuid see
ei ole ju delikaatne info?

Lugupidamisega,

Terje Viertek

büroojuht

Eesti Mereakadeemia

tel 613 5500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>